2010. július 14., szerda

Wass Albert üzenete a Magyar Nemzetnek!

8 megjegyzés:

  1. Sziep. Kösz.
    A hangoskönyv +hallgatásáér' bé köll jelentkezni pénzér', avagy ingyér' is működik?
    Minden jóut!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szívesen. Én örvendek, hogy vannak még emberek, akik ebben lelik örömüket és nem pl. a pénz hajhászásában. Wass Albert szavai örök érvényűek. A hangoskönyv feltöltések ingyenesek. Kicsit macerás letölteni, mert több részletben vannak, csomagolva persze. Ezt inkább csak a lustább "olvasóknak" szántam, akik nem nagyon olvasnak - azok legalább hallgassák :)
    A data-ról való letöltés menete viszonylag egyszerű: rákattintani a megadott linkre, majd INGYENES letöltés - nem élek vele - letöltés indítása. Sok sikert és kellemes hallgatást hozzá. Megéri: Nyirő egyik legnagyobb írónk.

    VálaszTörlés
  3. Erzähl kein Blödsinn. Schade, dass sowas ein Person sagt, der auch Ossian und Heavy Metal gerne hört - genau wie ich. Bist du eigentlich Ungar? Dann würdest du verstehen, was uns Wass Albert bedeutet. Grüße, Árpi.

    VálaszTörlés
  4. Nem épp az, hogy Ossiant hallgatok, mutatja a jó ízlésem? S azzal Wass nem fér össze - mert giccs. Nem giccs: Ossian, Moby Dick, Pokolgép, Remorse, Dalriada. És még sorolhatnám. Ellenben: Wass nyálas erdélyi vénasszonyoknak való nosztalgiázó, álmodozásba kergetö, nyavalygós giccs. Ezért csodálkozom, hogy lehet egyszerre Ossiánt hallgatni s Wass olvasni. Brrr!
    Sajnálom, ez a véleményem s a komentár funkció a véleménynyilvánításra van, nem ? ;-)

    VálaszTörlés
  5. P.s. Miért nem hozod helyre az idömutatót?

    VálaszTörlés
  6. Ízlésről soha nem jó vitatkozni: de én nagyon csodálkozom rajtad. Zenében szinte én is ugyanazt hallgatom, még pár bandát találsz az adatlapomnál. Olvastál te Wass-t? Szerintem úgy költő, mint író egyaránt megállja a helyét (hanem nem lett volna Baumgarten-díjas, nem övezné ekkora érdeklődés, és ez nem csak a politikának a nemzettudatnak köszönhető.) Én Wass munkásságával régóta foglalkozom, és minél mélyebbre ásom magam a témában annál meglepőbb eredményekre jutok. A véleményed persze nem kell megváltozzon: de kár mindazonáltal. Jaah: az Ossian is feldolgozta a Véren vett országot.

    VálaszTörlés
  7. Igazad van: ízlésröl nem jó, söt: kár vitatkozni. Ellenben esztétikáról, esztétikai kritériumok alkalmazásáról (irodalmi müvek megítélésénél) lehet. Én kb. 8 éve foglalkozom Wass-sal, olvastam töle és róla mindenfélét, s írtam is róla. Na, mindegy, hisz nem meggyözni akarlak én téged.

    VálaszTörlés