2009. október 8., csütörtök

Egyik új kedvencem: Szkítia

A SZKÍTIA népdalihletésű szövegvilága a szeretetet, a nemzeti érzést és a hagyományok tiszteletét közvetíti, ami olykor kiegészül klasszikus költőink vers feldolgozásaival is.
A népköltészetet idéző sorok között, néhol erős társadalomkritika is megjelenik.
A zenekar zenéjéből bontakozott ki az egyedi - ősi magyar és szkíta motívumokat tartalmazó - viselt ruházat, amely harmóniában van az együttes által közvetített gondolatokkal, kiegészíti azokat látványban. A zenekar bemutatkozó albuma, a Kétezer éves ének 2007-ben, a legújabb Tiszta szívvel, úttalan útakon 2008-ban a Periferic Records kiadásában jelent meg.

Ezt Wass Albert emlékét idéző albumot ajánlom mindenkinek:



Kiadás dátuma: 2008. április 03. csütörtök
Műsoridő: 1 óra 04 perc

* 1.WASS ALBERT ÚTJÁN
* 2.TRIANON
* 3.Nimród hitet örző dala
* 4.TISZTA SZÍVVEL
* 5.A GYÖKÉR MEGMARAD
* 6.INTELEM
* 7.SZÉL SZÁRNYÁN
* 8.GÓG ÉS MAGÓG FIA VAGYOK ÉN...
* 9.A NEMZETHEZ
* 10.ÚTTALAN ÚTAKON

Az album ITT megtalálható.Nem én töltöttem fel, ne nekem köszönd.

Honlapjuk: ITT

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése