2009. október 14., szerda

Ossian: Betelt a pohár

Mi zajlik a világban? A média hipnotizál és hülyíteni akar mindenkit. Eladni bármit, ami megvehető. Magyarországon politikailag szervezetten zajlik a népbutítás: Retek Klub, TV2, botcsinálta olcsó sztárok. Ma már bárkit fel lehet futtatni, lehet az cigány, mint Győzike vagy Oláh Ibolya. Lehet egy köcsög fekete egy rakás fattyúval, mint Fekete Pákó. De főleg a választott nép körülmetélt fiai: heti hetes, hogy egyebet ne említsek. És a néző mindezt imádja és élvezi. Meddig még? Ébredj ember! A buborékot hagyd elpattanni.
A régi rómaiak kenyeret és cirkuszt követeltek csak. Ma sincs ez másként: az olcsó sztárok és a multik szupermarketei mindezt kiszolgálják. Hát tényleg csak ennyi az ember igénye? Szánalmas mindez. Olvashatsz a gyereknek Toldit is: az lesz a válasza: "Oké".
Erről Paksi egyik régi dala jut eszembe: tessék...

Ossian: Betelt a pohár

zene: Maróthy/Vörös, szöveg: Paksi


A divat szülte őket
Futószalag, amin készülnek
Éjjel és nappal nyomatva
Beledöngölik az agyamba

Ezt hallom minden nap
Az undor úgy fojtogat

Torkig vagyok réges-rég
Betelt a pohár
Meddig nyomul, meddig még
A sok hazug, "műanyag-sztár"

Torkig vagyok réges-rég
Betelt a pohár
Meddig nyomul, meddig még
A sok hazug, "műanyag-sztár"

Nincs többé rossz, és nincs jó
A bűvös szó a könnyen eladható
Háttérben dörzsölt fejek
Pénzt zsebelnek, és csak nevetnek

Ezt hallom minden nap
Az undor úgy fojtogat

Torkig vagyok réges-rég
Betelt a pohár
Meddig nyomul, meddig még
A sok hazug, "műanyag-sztár"

Torkig vagyok réges-rég
Betelt a pohár
Meddig nyomul, meddig még
A sok hazug, "műanyag-sztár"

(Basszus szóló)

Torkig vagyok réges-rég
Betelt a pohár
Meddig nyomul, meddig még
A sok hazug, "műanyag-sztár"

Torkig vagyok réges-rég
Betelt a pohár
Meddig nyomul, meddig még
A sok hazug, "műanyag-sztár"

Fuck You!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése